make-money-468x60

joi, 3 martie 2011

Intrebari Si Raspunsuri


Intrebari Si Raspunsuri

I: De ce acte am nevoie sa imi fac un card ?

R: Am vazut ca multi cred pentru ati face un card ai nevoie de un teanc de acte, nu este adevarat, este nevoie doar de buletin (ma refer la cardurile de debit, la cele de credit iti trebuie ceva acte, dar nu prea merita sa iti faci, decat daca ai un serviciu stabil).

I: Daca am sub 18 ani pot sa imi fac card ?

R: Da, desigur. Si eu am sub 18 ani si mi-am facut, faza e ca trebuie sa te duci la banca cu unul dintre parinti, el fa fi titularu si tu imputernicitu sau invers. Dar nu este mare scofala, iti iei mama de mana si te duci la banca, in 15-20 de min ai terminat. (tot doar de buletin ai nevoie)

I: Cum imi fac un cont de paypal? cum fac legatura intre cont si card? cum il confirm ?

R: Nu e mare scofala, e ceva de povestit, mai bine va arat , eu am invatat cel mai bine din tutorialele astea: 1 si 2

I: Fara nici-un referal daca am cont pe toate saiturile de le-ai mentionat tu pe blog si ma uit la toate reclamele zilnic, timp de o luna cam cati bani pot sa castig?

R: Depinde de site, cand te intregistrezi iti apar cateva detali, cat plateste pentru click, cati bani trebuie sa ai ca sa ii transferi pe paypal, cat plateste pentru click-ul dat de referalul tau, etc.

Eu pe nebux, unde dintre siturile care platesc cel mai bine am facut 1.45 $ intr-o luna, fara nici un referal, cand bag si referali o sa marasca considerabil. Iar pe alt site, gagabux pe care l-am descoperit de curand am facut deja 0.45$ in 3 zile, de intr-o luna faci ceva.

I: Daca cineva isi face cont si foloseste linkul de la mine imi da bani doar ca isi face el cont, sau imi da cate un procent din reclamele vizualizate de el?

R: Toate siturile platesc pentru clickurile date de ref. tai, pe astea se bazeaza in mare, dar unele situri platesc si pentru utilizatori adusi si pentru clickurile lor.

I: Tu de cand faci chestia asta si cati bani ai castigat?

R: Vezi la dovezi de plata.

I: Pentru contul pay-pal am nevoie de card bancar? sau pot sa imi fac cont pay-pal si fara sa am card la vro banca? sa imi fac card cand vreau sa extrag banii de pe pay-pal.

R: Poti sa iti faci cont pe paypal oricand, dar ca sa-l validezi ai intradevar nevoie de un card. Poti sa iti faci cont si sa il validezi doar cand vrei sa primesti banii, in rest poti sa pui un e-mail aleatoriu pana iti faci cont. (Update - merge si fara card)

Un comentariu:

  1. Daca nu gasiti aici toate raspunsurile la intrebarile voastrea contactati-ma !!!

    RăspundețiȘtergere

Cele Mai Vizualizate Postari

make-money-468x60